Turbo şarjlı Euro III, IV ve V standartlarını taşıyan Otobüs, Kamyon, İş makinası ve otomobillerde dört mevsim güvenle kullanılır.
- Üstün akışkanlığı ve yüksek viskozite indeksleri ile düşük sıcaklıklarda daha kolay çalışma sağlar ve ilk çalışma sırasındaki motor aşınmalarını engeller.
- Oksidasyon direnci yüksektir. Pas ve korozyon oluşumunu önler, motor aşınmalarına karşı mükemmel koruma sağlar.
- Yüksek TBN değeri ile asit oluşumunu önler, mükemmel koruma sağlar. Motor yağ kullanım süresini uzatır.
- Kolay pompalanabilmesi ve sürtünmeyi minimuma indirme özelliği ile yakıt tüketimini düşürür.
- Düşük miktardaki Sülfatlanmış Kül, Fosfor ve Kükürt (Low SAPS) içeriğiyle, özellikle Dizel Parçacık Filtresi (DPF) Egzoz Gazı Tekrar Çevrim (EGR) sistemi veya Seçici Katalitik Azaltma (SCR) sistemine sahip, EURO III, IV veya V motorlarda Euro Dizel motorin ile kullanılması durumunda yüksek performans sağlar.
API CI-4/SL; ACEA E4/E6/E7-08; MB 228.3; MB 229.1; MAN M3275; SCANIA LDF-2; FORD WSS M2C943 A; MTU DDC TYPE 3; RENAULT TRUCK RXD/RLD-2 performans şartnamelerini karşılar.
Tipik Özellikleri:
Fiziksel Özellik |
Yöntem |
5W-30 |
Yoğunluk, g/cm3, 15°C’de |
ASTM D 4052 |
0,865 |
Kin. Viskozite, cSt, 40°C’de |
ASTM D 445 |
71 |
Kin. Viskozite, cSt, 100°C’de |
ASTM D 445 |
11,48 |
Viskozite İndeksi |
ASTM D 2270 |
155 |
Akma Noktası,°C, max. |
ASTM D 97 |
-36 |
Parlama Noktası,°C, min. |
ASTM D 92 |
220 |
Toplam Baz Sayısı, mg KOH/g |
ASTM D 2896 |
10 |
* Yukarıda verilen değerler tipik olup, üretimden üretime farklılık gösterebilir.